Важливим засобом, що сприяє обміну педагогічним досвідом та стимулює педагогів довдосконалення власної професійної майстерності, є проведення ними відкритих заходів.
Відповідно до річного плану роботи Безлюдівського ДНЗ 24.01.2018 було проведено колективний перегляд організації діяльності вихователя Бутко Олени Олександрівни в групі раннього віку 3-го року життя № 2 «Журавлик» з розділу програми «Гра дитини». Тема заняття: «Наші іграшки чудові».
«Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живильний потік уявлень і понять. Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості і пізнання». Саме ці слова В.О.Сухомлинського стали провідною темою діяльності нашого колективу.
Ігри займають важливе місце в житті дитини. Вони є природним станом, потребою дитячого організму. Під час цього заняття присутні колеги-вихователі переконалися, як завдяки грамотному підбору дидактичного матеріалу, в процесі гри виникає позитивний емоційний фон, на якому усі психічні процеси у дітей протікають найактивніше. У дидактичній грі «Хто у нас в гостях?» діти не лише проявляли індивідуальні здібності, але також формувалися певні позитивні якості особистості. Ми переконалися, що мета діяльності вихователя дітей раннього віку в тому, щоб не тільки навчити дітей знань, навичок і вмінню адаптуватися в навколишньому світі, але і закласти в них емоційну чуйність до людей.
Під час проведення колективного перегляду найважливішою рушійною силою навчання стала гра. Проводячи дидактичну гру «Хто сховався?», вихователь продемонструвала свою педагогічну майстерність у вмінні вчити дітей гратися, думати, аналізувати.
Кожен педагог дитячого садка відвідав відкритий захід, не тільки подивився роботу колеги, а й брав активну участь в обговоренні переглянутого заходу.
На жаль, у сучасному суспільстві, ми - тепер уже батьки, педагоги, до кінця не усвідомлюємо значення, поняття гри для дошкільника. Ми постійно поспішаємо перейти в дошкільному віці до навчання. Боїмося упустити час і хапаємося за модні методики на шкоду грі. Дорослій людині складно зрозуміти, що життя в дошкільному дитинстві «живиться» переважно через гру. Саме тому діти краще засвоюють моральні цінності через казки, притчі, забавні історії, в штучно створеній ігровій ситуації, але ніяк не через пряму настанову.
Коментарi